یادش بخیر اون وقتا که تموم حرفا و دغدغه هام توی این صفحه ی مجازی خلاصه میشدکنار دوستایی که با همه دور بودن ها و ندیدن ها به هم نزدیک بودیم! نمیدونم چی شد...واقعا نمیدونم که برنامه های جدید اینجا رو متروکه کرد یا...سرگرمیم!سرگرم اینستاگرام و تلگرام و...اما دورتر از همیشه....اینجا هنوزم با همه سکوتش خوبه که هستخوبه که من بعد از این چند سال دوباره دلم میخواد بنویسم...حرف بزنم...حتی اگه خونده نشه!خوبه که بعد از این همه وقت، وقتی این صفحه رو باز میکنم پیامی از تو میبینم اقاقیای عزیز...خوبه که هستی!نمیخوام از گذشته بنویسم...از سختی ها و تلخی های سال 95...از روزهایی که سخت گذشت خیلی سخت !من و ناشناخته هایی از جنس با تو بودن...
ما را در سایت !من و ناشناخته هایی از جنس با تو بودن دنبال میکنید
برچسب: یادش,بخیر, نویسنده: بازدید: 30 تاريخ: شنبه 28 مرداد 1396 ساعت: 0:26